دستمال مرطوب دلفین

ساخت وبلاگ
رژیم غذایی می تواند بر ظواهر گیسو اثر بسزایی داشته باشد. تناول کردن مقدار متعددی پروتئین، ویتامین و مواد معدنی در رژیم غذایی‌تان قادر است سبب ساز درخشش موهای شما خواهد شد. دستمال مرطوب دلفین شما بایستی شکر و آب میوه‌های مضر را حذف نمایید به دلیل آنکه قادر است به موهای شما زخم برساند. نینیکس تقویت موی: پرهیز از شکنندگی مو سر عامل دیگری برای مصرف تکمیل کننده‌های پروتئینی میباشد. هنگامی موی میشکند، با ارتفاع طبیعی رویش نمی‌نماید. در صورتی‌که موی مستعد شکستن باشد، ممکن میباشد کارایی برای تحریک پرورش موی بی‌تاثیر باشد. پروتئین کافی، مو سر را تقویت می‌نماید و از پاره گی، گره‌خوردگی، شکستن مو سر و هر آن‌چه که به شکستن گیسو سبب خواهد شد پرهیز می‌نماید.
 
 بهبود درخشندگی و ضخامت مو سر
بخش اعظمی از طرف داران مصرف پروتئین داعیه می‌نمایند این ماده سالمی کلی موی را بهبود می دهد. این زمینه لزوما رابطه بی واسطه با رویش گیسو ندارد البته بر ظواهر کلی اثر می گذارد. گیسو از مولکول‌های پروتئین ساخته می گردد، برهان توصیه مصرف پروتئین برای پرورش مو سر همین میباشد.ولی کلیه پروتئین‌ها مشابه هم نیستند. پروتئین مو سر کراتین اسم داراست که مستقیما مسئول تشکیل هر فن موی میباشد. مصرف پروتئین در اشخاص گوناگون متعدد میباشد. این پروتئین ممکن میباشد حیوانی یا این که گیاهی باشد. معیار نیاز روزمره اشخاص به پروتئین به وزن، قد و دیگر کارداران بستگی دارااست. کسانی که ایمنی تن پایینی دارا هستند یا این که بیماری‌هایی مثل کمبود آهن دارا هستند ممکن میباشد به پروتئین بیشتری نیاز داشته باشند. به صورت معدل، اشخاص بزرگسال روزمره به 40 تا 70 گرم پروتئین نیاز دارا هستند. مصرف بیشتر، پرورش بیشتری پیرو دارااست ولی بیشتر این مورد ها به حالت اشخاص بستگی داراست.
 
 
نصیب اولیه تناول کردن پروتئین
1. رژیم غذایی دربردارنده پروتئین داشته باشید
ارتقاء مقدار پروتئین در رژیم غذایی‌تان قادر است به رویش و زیبایی موهای شما یاری دهد. همانگونه که میدانید گیسو از پروتئین تاسیس شده است بدین ترتیب یک رژیم غذایی با پروتئین بالا برای تندستی موهای شما ضروری میباشد.
 
مرغ، گوشت گاو، تخم مرغ، آجیل و حبوبات تمامی دربردارنده پروتئین میباشند.
در ادامه فی مابین وعده‌های دربردارنده پروتئین بروید. به عنوان مثال بعد از ظهر یک تکه پنیر معدود چرب گرایش فرمایید و یا این که هنگامی گرسنه می باشید یک تخم مرغ آب‌پز و یا این که یک مشت آجیل تمایل فرمایید.
 
 
2. تخم مرغ بخورید
تخم مرغ دربردارنده بیوتین میباشد که یک ویتامین B محلول در آب میباشد. بیوتین میتواند از ریزش موهای شما پرهیز نماید. هر روز یکی تخم مرغ رغبت نمائید. مسلما زرده‌‌ی آن را گرایش فرمائید چون زرده‌ی تخم مرغ دربردارنده بیوتین میباشد.
 
جگر، ماهی، بوقلمون، موز و بادام سرشار از بیوتین می باشند.
 
 
3. غذاهای دریایی را آزمون نمائید
ماهی دربردارنده اسیدهای چرب امگا 3 میباشد که سبب ساز تحریک رویش و تغذیه‌ی فولیکول‌های موی میگردد و از ریزش موی خودداری می‌نماید. صدف دربردارنده روی میباشد که از کم آب شدن و شوره‌ی رمز پرهیز می‌نماید.
 
اسیدهای چرب امگا 3 در آووکادو، دانه کدو تنبل و گردو یافت می گردد.
 
 
4. صیفی جات مصرف نمایید
صیفی جات ضمن اینکه برای تن درستی بدنتان موثر میباشد از ریزش مو سر پرهیز می‌نماید. صیفی جات با برگ‌های تیره سرشار از ویتامین C و E میباشند. این دو ویتامین گردش خون پوست راز را ارتقاء می دهند و سبب تحریک فولیکول‌های گیسو می گردند.
 
آجیل‌ دربردارنده روی، سلنیوم و ویتامین E میباشد که به سالم موهای شما یاری می‌نماید. شما می توانید دربین غذاهای خویش آن را مصرف فرمائید. آجیل به جهت داشتن کالری بالا برای کسانی که وزن بالا دارا هستند پیشنهاد نمیشود.
دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 15:00

چنانچه پوستی پر‌نور با تناژ صورتی دارید، رنگ‌های سرد با ته رنگ دودی برای شما مطلوب میباشد. عده ای که رنگ پوستی گرم دارا هستند. دستمال مرطوب دلفین میتوانند رنگ‌هایی مانند مسی و بلوند عسلی را گزینش نمایند تا درخشش طبیعی پوست خویش را بیشتر نمایند. در شرایطی‌که پوست شما تناژ زیتونی یا این که تیره دارااست، رنگ‌های بلوند طلایی و قرمز‌رنگ تیره آیتم‌های قابل قبولی میباشند. نینیکس 1. رنگ دیده: هنگام گزینش رنگ گیسو مطلوب می بایست به رنگ دیده نیز دقت نمائید. به عبارتی‌طور که رنگ پوشش میتواند سبب درشت‌خیس به حیث وصال دیده خواهد شد، رنگ مو سر هم تأثیر داراست.
 
2. شخصیت
گزینه دیگری که می بایست اعتنا نمایید، تمایلات زیبایی‌شناختی و استایل میباشد. شما طرفدار مد کلاسیک میباشید و رنگ‌های طبیعی را ترجیح می‌دهید یا این که طرفدار مد روز میباشید و به رنگ موهای جسورانه عشق دارید؟ یا این که شاید هر دو مدل را می‌پسندید. سیرز میگوید «اساسی میباشد که اشخاص شخصیت خویش را از روش گزینش رنگ مو سر نشانه دهند.» از طرف دیگر، طبق حیث سیرز، سن نباید حق تقدم اساسی باشد. «خانم‌ها اکثر وقت ها هنگام تعیین رنگ موی به سن خویش دقت می‌نمایند ولی اینجانب اندیشه نمیکنم این قضیه در تعیین رنگ نقش مهمی داشته باشد.» در حالتی‌که راجع به رنگ گیسو مطمئن نیستید، عکس رنگ موهای موردتوجه‌تان را به آرایشگاه بیاورید تا با آرایشگرتان در باب آنها کلام فرمائید.
 
3. کالا و چگونگی موی
درنهایت، همگی‌چیز بستگی به چگونگی و سالم موهای شما بستگی داراست. سیرز توضیح می دهد «می بایست طبق متاع و نوع مو خویش گزینش نمائید. در خصوص گزینش رنگ مو سر، واقع‌دربین بودن درباره رنگی که به دست می آید اصلی میباشد.» به عبارت بی آلایش‌خیس، در شرایطی‌که موهایی بسیار تیره، زخم‌چشم یا این که آسیب پذیر و سپید دارید، انتظار نداشته باشید در یک نشست موهایی به رنگ بلوند پلاتینی داشته باشید. به همین استدلال بایستی از گذشته برای مشاوره با آرایشگر رجوع نمایید تا وی از موقعیت گیسو و رنگ موردنظر شما اگاهی پیدا نماید.
 
4. مد فصلی
اکثری از خانم‌ها ترجیح میدهد در فصل تابستان ظواهر پر‌نور‌تری داشته باشند و در فصل‌پاییز و فصل‌زمستان رنگ‌های تیره‌خیس را گزینش می‌نمایند. سیرز میگوید «مد فصلی فقط بر گزینش رنگ پوشش تأثیر نمی‌گذارد بلکه در رنگ مو سر نیز نقش داراست.» «در فصل‌پاییز اکثر اوقات مشتریان رنگ‌های تیره‌خیس را تعیین می‌نمایند ولی در شرایطی که این رنگ‌ها برای شما مطلوب نباشند، جذابیتی ندارند.»
 
محافظت از مو رنگ‌ گردیده
به عنوان مثال کسانی می باشید که نمیخواهید هر شش یا این که هشت هفته مجدد رنگ مو خویش را تمدید فرمائید؟ در‌این حالت، احتمالاً تکنیک آمبره یا این که بالیاژ شایسته ترین مورد‌های ممکن برای شما میباشد. «اینجانب مدام از مشتریان می پرسم ازلحاظ استایل، مو سر چه نقشی برای آن ها دارااست و چند دفعه به تالار مراجعه می‌نمایند. جواب این سؤال به اینجانب امداد می‌نماید تا تصمیم بگیرم رنگ مویی نیاز به محافظت و اعتنا زیاد را تعیین کنم یا این که برعکس.» در حالتی‌که نمی‌دانید چه ترازو تغییری در رنگ گیسو خویش می خواهید، پیش از نقاشی کردن موی از نرم افزار‌های تغییر‌و تحول رنگ گیسو طبیعی یا این که رنگ مو موقت امداد بگیرید. اصلی وجود ندارد رنگ انتخابی شما چیست؛ بعداز نقاشی کردن، مو شما به حفظ نیاز دارااست. «در شرایطی‌که مو سر حالت قابل قبولی نداشته باشد، رنگ گیسو مدام دیدنی به حیث نمی رسد. خرید تولیدها نگهداری موی، معالجه و کوتاهی موی به‌طور منظم به‌اندازه حفظ از پوست ضروری میباشد.» ای میان کاتالوگ محصول ها لورال، سفارش ما شامپو و قابل انعطاف‌کننده ویتامینه منحصربه‌فرد گیسو رنگ‌گردیده OX میباشد که خلال محافظت شادابی و درخشش مو سر به مراقبت زمان بر رنگ موی نیز امداد می‌نماید. در صورتی‌که مو رنگ‌گردیده و پایین معالجه شما به تفحص بیشتری نیاز داراست، به‌طور هفتگی از ماسک‌های گیسو مانند ماسک مو لورال سبک طلایی ترمیم‌کننده و آب‌رسان به کارگیری فرمائید. این ماسک با فرمول مدل خویش فورا موهای ضعیف شمارا ترمیم و تغذیه می‌نماید.
دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 120 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 15:52

از آنجایی که ما در روزگار قرنطینه وقت آزاد بخش اعظمی در منزل داریم بدین ترتیب رغبت داریم که فر کن و اتو گیسو را خارج آورده، گونه های گیس‌ها را آزمون کرده و در به چه شکل سشوار کشیدن موهایمان حرفه‌ای شویم. دستمال مرطوب دلفین آزمون کردن زیاد وسایل گرمازا در حالی که در منزل می باشید یکی بدترین کارهایی میباشد که می تواند فی مابین دو دفعه مراجعه خویش به تالار آرایشگاه جاری ساختن دهید. نینیکس گرما زیاد به موها جراحت میزند. گیس کردن موها در حالی که هنوز تر می باشند، میتوانند وضعیت فوق‌العاده زیبایی به مو سر بدهند و در حالتی که شما میخواهید یک وسیله گرمازا نو را روی موهای خویش آزمون نمائید، بردبار باشد و آن را روی جايگاه معدود تهیه نمایید. جهت علت بیشتر برای قبول کردن متاع و شرایط طبیعی موهای خویش از اسپری و کرم‌های موی اختصاصی اینکار به کارگیری نمائید.
 
نباید: کارایی نمایید موهایتان را در منزل دکلره فرمایید
بایستی: از شامپو بنفش را به کارگیری فرمایید
 
یکی بدترین کارهایی که میتواند ایفا دهید، دکلره کردن مو سر در منزل سوای وجود یک شخص حرفه ای میباشد، بگذارید اینکار را آرایشگرتان جاری ساختن دهد! خوشبختانه اینجانب از آرایشگر خودم درباره ی مجموع پرسش‌های کاربردی در موضوع نقاشی کردن گیسو در منزل پرسیدم و در صورتی شما از آن گروه از اشخاصی می باشید که عادت به دلکره حرفه ای موی داشتید، کل کارایی خویش را فرمایید که آهسته بمانید، یک شامپو بنفش کیفیت عالی جهت از دربین بردن قرمزی‌های موی بخرید و یک اسپری موی موقت جهت نقاشی کردن ریشه‌های موی خویش تا فرصت برگشتن به آرایشگاه تنظیم فرمایید.
 
نباید: چتری‌های خویش را کوتاه فرمائید
بایستی: اکسسوری‌های خوشگل برای مو سر بخرید
 
چتری‌هایتان را خودتان کوتاه نکنید! چتری‌ها شکل شمارا کادر گرفته و مکمل هیبت شکل شما می باشند و خطی باریکی در میان سبک مو سر مکمل هیبت شکل شما و سبک مویی بی‌ربط به فیس شما وجود داراست.
 
نباید: ظواهر تماماً جدیدی را آزمون نمایید
بایستی: صرفا یه خرده موهای خویش را تر و تمیز فرمائید
 
در حالتی که حقیقتاً موهای شما یه خرده به تر و تمیز شدن نیاز دارااست، اینکار را به بی آلایش‌ترین رویه ممکن اعمال داده و وارد راهی نشوید که نمی‌توانید آن را مدیر فرمایید. مثلا، فقط یک سانت کوتاه کردن از بخش جلو گیسو کاری سنجیده و دست یافتنی به لحاظ می رسد. موهای خویش را خیلی کوتاه نکنید، فقط مقداری از موها را جهت نگهداشتن سبک آن‌ها کوتاه فرمایید. چیزهای تازه و دارای هیجان را آزمون نکرده و برای خویش ظاهری نو صحیح نکنید. در صورتی حقیقتاً شم می کنید که دیگر نمی‌توانید حوصله نمایید، کوتاهی موها را معمولی نگهداشته و صرفا مقداری از آن‌ها‌را کوتاه فرمایید. اینکار به شما یاری می‌نماید تا سوای تغییر و تحول زیاد شم فرمایید که ظواهر موهایتان گوناگون گردیده است.
 
نباید: سوای موعظه ماهر موهایتان را کوتاه نمائید
می بایست: پیرو مشورت کردن با حرفه ای باشید
 
در شرایطی که شما به خودتان پشت گرمی پشت گرمی ندارید یا این که در زمینه‌ی کوتاه کردن موهای خودتان مطمئن نیستید، قیچی را زمین گذارده و از خویش بپرسید که آیا می تواند در حین تماسی تصویری شما‌را درباره‌ی چه گونه کوتاه کردن موهایتان موعظه نماید. در همین جهت، ما به شما سفارش می کنیم که در کانال‌های اجتماعی در ادامه سفارش‌های پر اسم و رسم باشید که ممکن میباشد راهنمای تصویری مراحل کوتاه کردن سبک مویی را داشته باشند که شما به دنبالش می باشید.
 
نباید: نسبت به بافت مو سر خویش بی‌اعتنا باشید
می بایست: موهای خویش را کم آب کوتاه نمایید و خیر تر
 
در شرایطی‌که تصمیم دارید خودتان موهایتان را کوتاه فرمائید، ارتفاع و کالا موی نقش مهمی دارا هستند. هر چقدر گیسو شما رفیعتر باشد، کوتاه کردن آن آسوده‌خیس خواهد بود و هر چقدر مو سر کوتاه‌خیس باشد، کوتاه کردن آن دشوار‌خیس خواهد بود. عده ای که موهای آن ها فر میباشد، مکان بیشتری برای خطا کردن دارا‌هستند، چون فرِ گیسو میتوانند به خیر مشکلات را نهفته ولی در حالتی که بیش تر از حد گیسو را کوتاه نمائید، سود آن میتواند داشتن سبک موهایی بسیار کوتاه خواهد شد. آن مجموعه از اشخاصی که دارنده موهای صاف یا این که نازک می‌باشند، می بایست مقداری با تمرکز و احتیاط بیشتر شغل نمایند. نکته حائض اهمیت دیگر این میباشد که درصورتی که حقیقتاً قصد به کوتاه کردن موهایتان در منزل دارید، اینکار را برای به چنگ آوردن سود‌ای عالی روی مو کم آب جاری ساختن دهید. هیشه طرز عالی این میباشد که موهایتان را کم آب کوتاه نمایید. در حالتی که موها را تر کوتاه فرمایید، در پایان متوجه خواهید شد که بیشتر از مقدار متبوع موهایتان را کوتاه کردید. موهایتان را صاف جلوی شکل خویش کتف فرمایید آنگاه موها را فی مابین انگشتان خویش گرفته و با نوک قیچی مستقیماً آن بخش را کوتاه کرده تا به سود دلخواه برسید.
دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 97 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 16:08

شوره رمز قارچی: شوره راز قارچی سود عفونت پوست رمز ناشی از قارچ مالاسزیا گلوبوزا میباشد. این عفونت قارچی هنگامی که پوست رمز شما بیشتراز حد چرب میباشد یا این که عدم تعادل pH 1 دارااست، دستمال مرطوب دلفین با گاز پیشرفت مییابد. نینیکس مالاسزیا اسید اولئیک ساخت می‌نماید که گردش سلول‌های پوست را ارتقا میدهد. این شغل منجر شوره راز می‌گردد.

علائم: قالب‌های شوره راز سپید یا این که زرد رنگ و خارش.

بیشتر بخوانید: مو سر کم آب: علل و ۹ ترفند حرفه ای برای محافظت از آن

شوره رمز ناشی از تجمع پوست رمز
استعمال بیش تر از حد از تولید ها موقعیت دهنده (مثلا قابل انعطاف کننده‌ها، ژل‌ها، سرم‌ها، پومادها، موشواره‌ها یا این که اسپری‌های مو سر) میتواند سبب ساز تجمع آنان در پوست رمز خواهد شد. این تجمع قادر است با کثیفی و سلول‌های مرده پوست ادغام گردد و شوره راز ساخت و ساز نماید. همینطور میتواند سبب ساز به ریزش موی خواهد شد.

علائم: قالب‌های والا مایل به سپید یا این که زرد رنگ روی پوست رمز، سوزش و ریزش موی.

 

شوره راز ناشی از درماتیت سبورئیک
درماتیت سبورئیک یک بیماری التهابی مزمن پوستی میباشد که می تواند در بخش‌هایی از تن شما با غلظت فراتر غدد چربی ساخت‌و‌ساز گردد. این مشتمل بر پوست رمز، گردن، نواحی پشت گوش، شکل و ابروهای شما نیز میشود.

مطالعات نماد میدهد که‌این نوع شوره معمولاً ناشی از برخورد التهابی به مخمر میباشد که طبیعتا در سطح پوست شما یافت می شود. استرس و تغییرات هورمونی میتواند سبب درماتیت سبورئیک خواهد شد.

علائم: قالب‌های تعالی، سپید یا این که زردرنگ مایل به شوره راز، لکه‌های قالب قالب، چربی، قرمزی و تحریک پوست راز.

بیشتر بخوانید: راهنمای تصویری معالجه شوره رمز با به کار گیری از سرکه

شوره رمز ناشی از پسوریازیس
پسوریازیس یک بیماری مزمن پوستی میباشد که در آن سیستم ایمنی آغاز به حمله به بافت‌های تندرست پوست می‌نماید. این باعث به ساخت‌و‌ساز سریع سلول‌های نو پوست پیش از قالب قالب شدن پوست مرده کهن می گردد. سود ساخت و ساز لکه‌های کلفت فلس‌دار نقره‌ای رنگ روی پوست رمز، گردن، زانوها و پشت شماست.

علائم: لکه‌های فلس‌دار نقره‌ای، قالب‌های والا سپید و کلفت روی پوست رمز، قرمزی و خارش خفیف.

شوره رمز قادر است قسمت تمامی جانبه معاش اشخاص باشد. حتی ممکن میباشد شخص در یک کمپانی شم شرمندگی نماید. ولی مورد نیاز وجود ندارد اینطور باشد. شوره رمز را می‌اقتدار به راحتی با امداد تعدادی فرآورده و بقیه نحوه‌های طبیعی معالجه کرد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 96 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 13:24

از یک رژیم غذایی بی نیاز از پروتئین به کارگیری فرمایید: موهای شما از پروتئین (کراتین) تشکیل‌شده ‌میباشد، و به همین عامل میباشد که تاسی از یک رژیم غذایی بی نیاز از پروتئین می تواند رویش موهای پرپشت‌خیس را بیشتر نماید. دستمال مرطوب دلفین غذاهایی مانند ماهی، تولیدها مرغ، لبنیات و گوشت مصرف فرمائید. نینیکس در صورتی گیاهخوار می باشید، ممکن میباشد تکمیل کننده‌های پروتئینی را برای رفع نیاز مصرف نمائید.

2. از محکم بستن موها پرهیز کنید

سبک‌های مو سر مانند دم اسبی محکم یا این که بافت‌های تنگ ریشه مو سر را در معرض فشار همیشگی قرار میدهد. این ممکن میباشد سبب ریزش مو سر یا این که آلوپسی کششی گردد. به کارگیری از دستگاه‌های موقعیت دهنده حرارتی میتواند زخم را بیشتر نماید. میتوانید با به کار گیری از سبک‌های گیسو ریلکس‌خیس مانند بافت‌های گشاد این شرایط را معکوس نمایید.

3. تکمیل کننده‌های ویتامین مصرف نمایید

ویتامین‌های D و B12 برای رویش مو سر ضروری می باشند و کمبود آن ها ممکن میباشد سبب نازک شدن و ریزش موی خواهد شد. همینطور ممکن میباشد بازدارنده پرورش طبیعی موهای شما خواهد شد. برای انتخاب کمبود و مصرف تکمیل کننده‌ها برای رفع نیاز روزمره با دکتر خویش مشورت کردن فرمایید.

4. مواظبت از پوست راز

داشتن پوست رمز سلامت برای داشتن موهای سلامت بسیار اصلی میباشد. برای نگهداری سالم پوست راز از طریق‌های بهتر نگهداری از گیسو تقلید نمائید. به‌طور منظم روغن بزنید تا پوست راز و موهایتان مرطوب بماند. از به کار گیری‌ی بیش تر از حد از دستگاه‌های شرایط دهنده‌ی حرارتی و معالجه‌های شیمیایی و نقاشی کردن بیش تر از حد دوری کنید. هر یک‌سری وقت یکبار از شامپوها و قابل انعطاف کننده‌های ملایم و شامپوهای روشن کننده برای از دربین بردن تجمع کالا به کار گیری نمائید.

5. هیچ گاه قابل انعطاف کننده را فراموش نکنید

موها از اواسط تا آخر‌ی به دور از پوست رمز فاقد چربی طبیعی می‌باشند. برای سلامت نگه‌داشتن آن و پرهیز از کم آبی و شکستگی، از قابل انعطاف کننده آبرسانی استعمال نمائید که دربردارنده موادی مانند پانتنول و گلیسیرین میباشد.

این نگهداری از گیسو و روش‌های معاش سلامت به شما امداد می‌نماید تا تندرست پوست راز و موی را محافظت کرده و ریزش گیسو را به دستکم برسانید. با این درحال حاضر، در شرایطی که ریزش موی غیر قابل در اختیار گرفتن میباشد، بلافاصله با دکتر مشورت کردن نمایید.

بیشتر بخوانید: رنگ مو همیشگی بهتره یا این که موقت؟!

چه هنگامی می بایست به پزشک معالج مراجعه کرد؟


با وجود تبعیت از طریق‌های درست حفظ از موی و محافظت مدل معاش و رژیم غذایی متعادل، چنانچه متوجه ریزش بیشتراز حد گیسو شدید، بلافاصله با دکتر مشورت کردن فرمائید. ریزش موهای شما ممکن میباشد ناشی از یک بیماری مسئله‌ای باشد و ممکن میباشد نیاز به مداخله پزشکی داشته ‌باشد.

نازک شدن موی یک کدام از علائم شایع ریزش گیسو میباشد. موهای شما ممکن میباشد به جهت کمبودهای تغذیه‌ای، تغییرات هورمونی، وضعیت پزشکی و دست اندرکاران مدل معاش، وسعت و ضخامت خویش را از دست بدهند.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 16:45

دوش بیش تر از حد گرم میتواند با از دربین بردن روغن‌های ضروری پوست راز که به مراقبت از آن یاری می‌نماید، زخم به پوست راز وارد نماید و منجر کم آبی و التهاب گردد. دستمال مرطوب دلفین هیچ سند مستقیمی نیست که دوش آب گرم باعث به ریزش مو سر خواهد شد، نینیکس البته برخی معتقدند که التهاب پوست راز میتواند باعث به خرد شدن فولیکول‌های مو سر و نازک شدن موها گردد.

از شامپوهای ضد DHT استعمال فرمایید

DHT تقصیر‌کار اساسی ریزش مو سر میباشد و بعضی از شامپوها می توانند به نبرد با آن امداد نمایند. تولیدات دربردارنده 1-2٪ کتوکونازول را تهیه و تنظیم فرمایید، دارویی که تبدیل تستوسترون به DHT را مسدود می‌نماید، صحیح مانند فیناستراید؛ با این حالا، از آنجایی که استعمال از کتوکونازول به پوست رمز محصور میگردد، خطر عوارض جانبی منفی جنسی را ندارد.

بیشتر بخوانید: نازک شدن گیسو: علل ، معالجه و نکات پیشگیری

ماساژ پوست رمز را آزمون نمایید

بعضی از مطالعات آرم داده‌اند که ماساژ پوست راز با بهبود گردش خون در پوست راز و فولیکول‌های گیسو و همینطور ارتقا عمل ژن‌های شناخته گردیده برای رویش مو سر، پتانسیل ارتقا تراکم موی را داراست. یک مزیت دیگر این میباشد که ماساژ پوست رمز به کاهش سطح استرس امداد می‌نماید، یک کدام از دیگر از عامل ها مربوط به ریزش موی میباشد.

لینک موی جاری ساختن دهید

درصورتی که اکنون ریزش گیسو قابل توجهی دارید، لینک ممکن میباشد شایسته ترین مورد برای شما باشد. پیش از ریزش گیسو، ما حدود 100000 تار گیسو داریم. دست‌کم 25000 موردنیاز میباشد تا محرمانه آکنده‌از گیسو داشته ‌باشیم. فرایند لینک مشمول برداشتن فولیکول‌های مو سر از رمز «اهدا کننده» مقاوم به DHT در پشت و گوشه‌های رمز و لینک و پیوند زدن آن ها به پوست رمز گیرنده میباشد. تکنیک‌های کاشت گیسو بسیار متفاوتی وجود دارااست، ولی بعضی از طریق‌های جدیدتر از سلول‌های بنیادی مو سر برای تحریک پرورش دوباره در حوزه‌ اهدا کننده به کار گیری می‌نمایند و در شکل بایستگی قابلیت و امکان پیوندهای مکرر را آماده می‌نمایند.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 15:09

چرا برای دکلره کردن بایستی از روغن نارگیل به کار گیری کنیم؟ فواید روغن نارگیل برای موی را تمامی میدانند؛ این روغن شوره‌ی رمز را ازبین می برد، رطوبت مو سر را مراقبت می‌نماید. دستمال مرطوب دلفین از ساقه‌ی موی مراقبت می‌نماید، در معالجه ریزش موی مؤثر میباشد. نینیکس به موها موقعیت میدهد، به ارتقاء لطافت و نرمی مو سر امداد می‌نماید.

دکلره کردن گیسو دربردارنده مواد شیمیایی مضری میباشد که میتواند سبب زخم مو سر خواهد شد، دکلره یک ماده‌ی تهاجمی کارکشته میباشد که برای از دربین بردن رنگ طبیعی گیسو پروتئین‌‌های آن را از هم غیر وابسته و آنگاه تجزیه می‌نماید. ولی دکلره کردن موهایتان با روغن نارگیل ممکن میباشد تا حدودی اثرات غیر مطلوب آن را کم کند. به کار گیری از روغن نارگیل روی موهای شما می تواند تلف کردن پروتئین را کم کند.

موهای ما از پروتئینی به اسم کراتین تشکیل شده‌اند و سفیدکننده‌ها میتوانند روغن طبیعی گیسو (سبوم) و پروتئین را از موها تمیز نمایند. آنها همینطور ممکن میباشد موهای شما‌را زبر، کم آب و آسیب پذیر نمایند. ولی این روغن گیسو روی موهای شما خوب فعالیت می‌نماید و از تک تک جراحت‌های ناشی از فرایند سپید شدن پرهیز می‌نماید. این نوشته ی علمی راهنمای قدم به قدم به کارگیری از روغن نارگیل برای موهای سپید گردیده و فواید آن را تحقیق می‌نماید. به قرائت ادامه دهید.

به کارگیری از روغن نارگیل برای موهای سپید گردیده


در اینجا طرز‌ی معالجه روغن نارگیل پیش از سپید کردن موی در منزل نقل شده ‌میباشد.

مرحله 1: روغن نارگیل را آب نمائید

در شرایطی که روغن نارگیل جامد گردیده ‌میباشد، یه خرده از آن که مصرف می‌گردد را بردارید و گرم نمایید تا مایع و آب شوند. در حالتی‌که موهای کوتاهی دارید، می توانید روغن جامد گردیده را کف دست خویش بمالید و بعد آن را به موهای خویش بمالید.

مرحله 2: موهایتان را تقسیم بندی فرمائید

پیش از استعمال از روغن نارگیل، موهای خویش را به سه نصیب تقسیم فرمائید. این یقین نتیجه ها می‌نماید که تک تک حرفه‌های موی به صورت یکنواخت با روغن پوشانده گردیده‌اند.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 167 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 19:37

در طی روز معمولاً پوست زانوهای شما بیشتر از سایر بخش­های تن خم می­گردد و یا این که به جاهای متعدد می­کشد و همین دلیل سبب ساز می­خواهد شد تا زانوها بیشتر از سایر نصیب­ها آلوده و سیاه­خیس به حیث رسد. دستمال مرطوب دلفین در شرایطی که شما زانوهای تیره­ای دارید می­توانید. نینیکس از لایه بردارها و یا این که ماسک­های طبیعی برای پر‌نور­خیس کردن آن‌ها به کار گیری نمایید یااینکه می­توانید از لوسیون­ها و یا این که ماسک­های بازاری برای معالجه تیرگی و سیاهی پوست به کار گیری نمایید. در برخی موردها تیرگی پوست زانوها به جهت به کارگیری داروهای خاص میباشد که درین موردها نیاز میباشد که به پزشک رجوع‌نمایید، در غیر این شکل از راهکارهای تحت استعمال نمایید.

قسمت نخستین در منزل پوست­تان را رطوبت ­رسانی و لایه­‌برداری نمائید
1. با به کارگیری از شکر و روغن زیتون برای لایه‌برداری زانوها لایه­‌بردار بسازید
فنجان هم اندازه 79 میلی­لیتر روغن زیتون و  فنجان هم اندازه 134 گرم شکر سپید را در یک پیاله تا حدی به هم بزنید که عالی ادغام گردد، آنگاه با دست این اسکراب را روی زانوهایتان بمالید، بعداز اینکه سی ثانیه روی پوست ماساژ دادید اذن بدهید تا 5 دقیقه پیش از اینکه این لایه بردار را با آب بشویید روی پوستتان بماند.

به کارگیری از ماسک لایه­ بردار روی پوست یاری می­نماید تا سلولهای مرده پوست از فی مابین برود تا پوست پر‌نور­خیس و روشن­خیس به حیث رسد.


2. جوش شیرین و آب لیمو را با هم ترکیب فرمائید تا یک ماسک طبیعی برای پر‌نور کردن پوست ساخته گردد
برای این فعالیت مقدار هم اندازه جوش شیرین و آب لیمو را در یک کاسه خرد با هم ادغام فرمائید تا حدی به هم بزنید تا ماسک شرایط خمیری پیدا نماید و با استعمال از دستهاتون حدود یک دقیقه روی زانوها ماساژ دهید و بعد از آن با آب بشویید.

جوش شیرین و آب لیمو تحت عنوان ماده پر‌نور کننده برای اکثری اشخاص کاربرد داراست، شرایط شنی جوش شیرین (دانه­ های ریز باطن جوش شیرین) امداد می­نماید تا پوستتان را لایه برداری فرمائید، این مواد به پر‌نور­خیس به لحاظ وصال تیرگی­ های پوست امداد می­نماید و می­توانید بطور نامحدود به کارگیری نمایید.


3. از ماساژ روغن بادام روی زانوها تحت عنوان یک دارو مرطوب کننده ارزان به کارگیری فرمایید
هر شب یک قاشق غذاخوری هم اندازه 15 میلی لیتر روغن بادام را بر روی زانوهاتون ماساژ بدید، و مطمئن گردید که همگی سطح زانو را با روغن بادام آغشته کرده ­اید و بعد در طی شب با باند پارچه­ ای یا این که حوله بپوشانید.

روغن بادام هم تحت عنوان یک پر‌نور­ کننده طبیعی و هم تحت عنوان مرطوب کننده روی پوست کار می­نماید و سبب می­گردد تیرگی­‌های پوست از میان برود و پوست قابل انعطاف­‌خیس گردد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 92 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 14:59

بخش اعظمی از اشخاص عملکرد می‌نمایند پوستی پر‌نور‌، درخشان‌ و سلامت‌خیس داشته باشند. درصورتی که میخواهید پوست خویش را پر‌نور‌خیس نمایید، یادگیری نگهداری درست روزمره از پوست، به شما امداد می‌نماید تا پوست‌تان پر‌نور و سفت باقی بماند. دستمال مرطوب دلفین محصول ها پر‌نور‌ کننده‌ی شایان توجه و علمی اثبات گردیده نیز به صورت بزرگ در دسترس می‌باشند. نینیکس در حالتی‌که شما آیتم‌های بیشتری غیر از پر‌نور شدن پوست را بخواهید، شیوه‌های مختلفی برای معالجه شما وجود داراست که می بایست با احتیاط به آن بپردازید.

نصیب اولیه محافظت روزمره از پوست
1. هر روز از ضد آفتاب به کارگیری نمایید
قرار تصاحب کردن در معرض آفتاب قادر است گونه های و اقسام تخریب‌ها را برای پوست‌تان بوجود آورد. از لک و خال‌های قهوه‌ای گرفته تا آفتاب سوختگی‌ دورازشوخی و سرطان پوست. درصورتی که میخواهید پوستی پر‌نور‌خیس داشته باشید، می بایست به صحت به آن اعتنا فرمائید و از کرم ضد آفتاب با رتبه بالا از فاکتور نگهداری در قبال خورشید (SPF) به کار گیری فرمایید.

وقتی که پوست خویش را در معرض اشعه‌های UVA و UVB قرار می‌دهید، تن شما ملانین ساخت و ساز می‌نماید که سبب ساز تیره‌خیس شدن پوست شما می گردد. بدین ترتیب، مهم ترین کاری که می توانید برای پر‌نور شدن پوست خویش جاری ساختن دهید این میباشد که هر روز از ضد آفتاب استعمال فرمائید، حتی در حالتی که در خارج از خانه باشید و هوا خیلی گرم و یا این که آفتابی نباشد.
همینطور میتوانید با پوشیدن جامه‌های آستین بلند، کلاه و عینک آفتابی در وقتی که برای مقطع وقتگیر در معرض آفتاب می‌باشید، از پوست خویش حفظ نمایید.


2. روزمره پوست خویش را پاک و مرطوب نمایید
محافظت مطلوب از پوست، مشتمل بر تقلید از مشی طاقت فرسا پوستی میباشد که در آن پوست به صحت منزه، لایه‌برداری و مرطوب میشود. روزی 2 توشه شکل خویش را، یکبار در صبح و یکبار در شب تمیز فرمائید. این شغل سبب ساز از میان رفتن کثیفی و چربی  میگردد که برای داشتن یک فیس تندرست و روشن بسیار دارای اهمیت میباشد. با جنس مطلوب نوع پوست‌تان، آن را مرطوب فرمائید.

در‌صورتی‌که پوست شما چرب یا این که منافذ گشوده داراست، می بایست به سراغ لوسیون‌های مدل بروید. در حالی که عده ای که پوست بسیار کم آب دارا‌هستند بایستی به سراغ کرم‌های هنگفت ‌خیس بروند.

3. هفته‌ای 1 تا 2 توشه پوست خویش را لایه برداری نمایید
لایه برداری بسیار اصلی میباشد، چون سلول‌های مرده و تیره پوست را از در میان می برد و پوست نو و مدل‌خیس را در تحت آن علامت می دهد. میتوانید با به کار گیری از محصولی که دربردارنده ذرات خرد میباشد پوست‌تان را لایه‌برداری نمائید و یا این که به آرامی شکل خویش را با یک حوله‌ی منزه و مرطوب، منزه فرمائید.

چنانچه پوست مستعد آکنه دارید، یک ماده شیمیایی مثل سالیسیلیک اسید را در حیث بگیرید که سلول‌های مرده‌ی پوست را سوای تحریک بیشتر آن، از دربین می‌نماید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 102 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 16:59

از قابض‌های طبیعی استعمال نمائید. آب لیمو: اسید سیتریک، باکتری‌های ساخت‌و‌ساز آکنه را از فی مابین می برند و تحت عنوان یک سفت کننده پوست شغل می‌نمایند. دستمال مرطوب دلفین یک لیمو را خورد فرمائید و آن را به آرامی روی آکنه‌ها بمالید. نینیکس پوست موز: پوست موز برای معالجه نیش حشرات و پشه‌ها موثر میباشد و ممکن میباشد در کاهش اندازه‌ی بعضی از آکنه‌ها اثر گذار باشند. پوست موز را به آرامی روی آکنه‌ها بمالید.

فندوق افسونگر: یک قابض بهتر میباشد. در‌پی یک فندوق افسونگری باشید که دربردارنده الکل نباشد. مقدار پاره ای از آن را روی حوزه‌‌ی مصدوم بمالید و اذن دهید تا کم آب خواهد شد.
دمنوش سبز: یک قابض بهتر میباشد که سرشار از آنتی اکسیدان میباشد و به پیکار با رادیکال‌های آزاد امداد می‌نماید و همینطور علائم پیری را کاهش میدهد. یک کیسه دمنوش سبز را در پاره ای آب جوش قرار دهید. کیسه را از داخل آب خارج آورید و اذن دهید تا خنک گردد و گوش منزه‌کن را به دمنوش سبز آغشته نمائید و آن را روی نواحی مجروح بمالید.
در شکل نیاز می توانید تکه‌های یخ را به شغل ببرید: یک تکه یخ را بر روی آکنه‌های شکل خویش بمالید تا آن حوزه‌ بی‌شم خواهد شد. وقتی که شکل شما بی‌شم می‌گردد، این عمل را متوقف فرمایید و اذن دهید تا شکل شما گرم گردد.

از قطره دیده روی منطقه مجروح به کارگیری نمایید: قطره دیده میتواند به کاهش قرمزی و آرم‌هایی از سوزش در آکنه به شما یاری دهد. گوش منزه‌کن را درن قطره دیده فرو نمایید و روی آکنه‌های خویش بمالید.

برخی از آنتی هیستامین‌های طبیعی را آزمون نمایید: آنتی هیستامین‌ها، تاثیر تورم در بافت پوست را کاهش میدهند. بعضی از آنها قادر است به طور قرص خوراکی مصرف شوند، بعضی از آن‌ها به طور دمنوش مصرف میگردند و بعضا دیگر به طور موضعی مصرف می گردند. استعمال از آنتی هیستامین‌ها به کاهش قرمزی نیز یاری می‌نمایند. آنتی هیستامین‌های گیاهی طبیعی عبارتند از :

اشکال گزنه: شاید برایتان خیره کننده باشد، چون دست زدن به گزنه در طبیعت قادر است آکنه تولید نماید. با این حالا برخی پزشکان پیشنهاد می‌نمایند که از گزنه‌های یخ‌زده و کم آب، به جهت توانگری آنها برای کاهش مقدار هیستامینی که ساخت‌و‌ساز می‌نماید بسیار اثرگذار میباشد.
پای قاطر: اروپایی‌ها سوابق زمان بر در به کار گیری از این گیاه برای معالجه ایرادات پوستی دارا‌هستند. این گیاه میتواند به طور خمیر مصرف شود و یا این که عصاره پای قاطر به صورت قرص قابل مصرف میباشد.
ریحان: یک سری شاخه برگ ریحان را ذیل بخار گرم فرمائید و به آرامی آن را روی حیطه مصدوم بمالید. ریحان به تن شما، این اعتقاد و باور را می دهد که دلیل فرنگی آکنه چیزی وجود ندارد که با آن نبرد نماید.
با یک دارای تخصص پوست مشورت کردن نمائید: آنتی بیوتیک‌ها و دیگر داروهای آکنه خوراکی نیز وجود دارا‌هستند که می توانند پوست کثیف را گزینه غرض قرار دهند و آن را خیلی سریع از در بین ببرند.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 14:22

شکل خویش را با ماسک شکل مرطوب نمائید. امر العمل‌های متعددی برای ماسک‌های شکل خانگی وجود داراست که روغن‌های سلامت را به پوست کم آب گشوده می‌گرداند. دستمال مرطوب دلفین به کار گیری از این عمل، یک توشه در هفته در شکل کم آب شدن پوست‌تان در فصل زمستان قادر است به شما یاری دهد. نینیکس از ماسک‌های دارنده مواد ساینده و یا این که موادی با pH خشن (هر دو محور مانند جوش شیرین و اسیدهای توانمند مانند آبلیمو) دوری کنید. این‌ها می توانند به پوست تحریک گردیده جراحت برساند.

زدن ماسک روی پوست: رژیم غذایی خویش را تغییر‌و تحول دهید. بعضی از عده ای که پوست کم آب دارا هستند به تغییرات مدل معاش، به خصوص عادت‌های غذایی نو، تماما معتقدند. این رویکردها را در حیث بگیرید و مشاهده کنید که آیا برای شما مطلوب می باشند یا این که نه:

روغن‌های سلامت را با تناول کردن غذاهایی با چربی‌های اشباع نشده و اسیدهای چرب امگا 3 مانند ماهی، آجیل، روغن زیتون، کتان، ساردین و آووکادو برگردانید.
فصل زمستان فرا میرسد و پوست شما‌را آیتم غرض قرار می دهد. دمای سرد و رطوبت زیر، سبب ساز بی آبی و تحریک پوست شما می گردد و گرمای کم آب سیستم‌های گرمایشی داخلی به شما کمکی نمی‌نماید. اکثر اشخاص با رعایت بعضی از اقدامات احتیاطی می توانند در فصل‌زمستان با کمترین اندوه روبرو شوند. درصورتی که پوست شما دردناک میباشد یا این که به شدت تحریک گردیده است، ممکن میباشد مایحتاج باشد به مکان اقدامات احتیاطی به دکتر معالج مراجعه‌نمایید.

قسمت اولیه پیشگیری اصلی
هر یک سری وقت یکبار از مرطوب کننده استعمال نمایید
لوسیون یا این که کرم مرطوب کننده میتواند به مرطوب نگه داشتن و تندرست پوست شما یاری دهد. محصولی را تعیین نمایید که برای پوست کم آب یا این که پوست "ترکیبی" در حیث گرفته گردیده است و در موقعیت ایده آل فارغ از عطر یا این که آلرژی‌زا می‌باشند. آنان را در شکل بایستگی، بیشتراز دو توشه در روز به کار گیری نمایید.

برای پوست‌های بسیار کم آب، از کرم‌های غلیظ‌خیس یا این که روغن نارگیل گرم استعمال فرمایید.
از تولید ها تن روی شکل خویش که پوست حساس‌تری دارااست استعمال نکنید.
در شرایطی‌که پوست شما از پیشین قرمز رنگ و یا این که تحریک گردیده‌است، لوسیون قادر است از رجوع تن به یک سطح برای ساخت چربی دوری نماید. برای پرهیز از درد و یا این که شکاف میل کردن، پوست‌تان را مرطوب فرمایید، ولی به آن پاره ای فرصت بدهید تا بهبود یابد.
زدن مرطوب کننده روی پوست

پوست خویش را با آب گرم و صابون خانگی ملایم بشویید
صابون خانگی ‌های محکم و طاقت فرسا، روغن‌های محافظ پوست را از فی مابین می برد. از شستن بیش تر از حد پوست خویش پرهیز کنید و از صابون خانگی ‌های ملایم و شستشوی مدل استعمال نمایید. آب داغ، منافذ را گشوده می‌نماید تا چربی بیشتری از آن بگریزد. بدین ترتیب در صورتی‌که می توانید آن را تحمل فرمائید، سفارش می‌گردد که با آب گرم پوست‌تان را بشویید.

پوست شما به خصوص در قبال صابون خانگی ‌ها و گرما حساس میباشد. شستن شکل با آب خنک پیش از خواب، به پاک کردن پوست شما سوای برانگیخته شدن یاری می‌نماید.
شستن شکل

از دست‌های تحریک گردیده مراقبت فرمایید
چنانچه دستان شما از اگزما یا این که صورت دیگری از پوست تحریک گردیده سختی میبرد، محافظت ویژه‌ای از آنها در قبال صابون خانگی و گرما فرمایید. هنگام شستن کاسه‌ها، از دستکش‌های لاستیکی استعمال فرمایید. پیش از دوش به دست آوردن، از روغن بادام شیرین و یا این که یک روغن متانت‌نصیب دیگر برای دست‌های خویش به کارگیری نمایید.

در حالتی‌که دست‌های شما به صورت خاصی بد گردیده‌اند، هنگام خواب دستکش 100% نخی بپوشید. می توانید دستکش‌هایی را که برای این عمل پیاده سازی شد‌ه‌است را از داروخانه تهیه و تنظیم نمایید.

غذاهای سرشار از ویتامینC ، مانند مرکبات و صیفی جات برگ‌دار سبز یا این که تیره را گرایش نمایید. تن شما برای تشکیل داد کلاژن (یکی‌از اجزای مهم پوست) به ویتامین C نیاز داراست.
رژیم قلیایی یا این که آلکالاین را در لحاظ بگیرید. اگرچه ادعاهای خاص درخصوص این رژیم بوسیله شواهد تأیید نشده میباشد، ولی مخالفت با بعضا از سفارش‌های آن، مانند انقطاع قند فرآوری گردیده و گوشت قرمز‌رنگ ممکن میباشد مقداری سخت باشد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 119 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 19:36

روغن کرچک و زردچوبه مواد مورد نیاز: نصف قاشق چایخوری پودر زردچوبه- 1 قاشق غذاخوری روغن کرچکمجال فراهم سازی: 2 دقیقه فرصت انتظار: 1 ساعت نحوه ایفا شغل: حدود نصف قاشق چایخوری زردچوبه و یک قاشق چایخوری روغن کرچک را با هم ترکیب نمایید. دستمال مرطوب دلفین می توانید با افزودن زردچوبه، ادغام را غلیظ‌خیس فرمائید و یا این که میتوانید آن را رقیق نگه دارید. خمیر را به صورت معادل روی پوستتان بمالید و بگذارید یک ساعت بماند. آنگاه آن را با آب ولرم بشویید.هر تعدادی وقت یکبار تکرار خواهد شد؟ روزی یک توشه.چه‌طور فعالیت می‌نماید؟ یکی‌از دوست داستنی‌ترین ماسک‌های شکل، ماسک زردچوبه میباشد که میتوانید آن را با روغن کرچک صحیح فرمائید. زردچوبه یکی از دیگر از ترکیبات خوب برای معالجه هایپرپیگمنتاسیون (Hyperpigmentation) میباشد. همینطور جلوی ساخت‌و‌ساز بیش تر از حد ملانین را میگیرد و به پر‌نور شدن رنگدانه و نقاط تیره امداد می‌نماید.  
 بیشتر بخوانید: 5 ماسک خانگی با روغن بابونه برای پوست 
4. روغن کرچک با ویتامین Eمواد مایحتاج:    -  1 عدد کپسول ویتامین E    -  1 قاشق غذاخوری روغن کرچکمجال مهیا سازی: 2 دقیقهمجال انتظار: 5 دقیقهنحوه اعمال فعالیت: یکی کپسول ویتامین E را شکاف کرده و روغن آن را درون یک قاشق چایخوری بریزید. آن ها را بهتر ترکیب فرمائید و  5 الی 10 دقیقه با حرکات دایره‌ای به سمت بالا ماساژ دهید و روی نواحی تیره تمرکز فرمایید. بعد از آن آن را با منزه کننده ملایم بشویید.هر تعدادی وقت یکبار تکرار خواهد شد؟ دو توشه در روز.چه‌گونه کار می‌نماید؟ ویتامین E دارنده خاصیت آنتی اکسیدانی کار کشته میباشد که به التیام پوست یاری کرده و از زخم دیدگی آن دوری می‌نماید. این ماسک، پوستتان را صاف و فارغ از لک می‌نماید.  
5. روغن کرچک با لیمو و عسلمواد مایحتاج:    -  1 قاشق چایخوری روغن کرچک    -  1 قاشق چایخوری عسل    -  نصف قاشق چایخوری آب ‌لیمومجال فراهم سازی: 2 دقیقه   فرصت انتظار: 30 دقیقهطرز جاری ساختن فعالیت: در یک پیاله خرد، مجموع مواد را با هم ادغام فرمایید تا یک پارچه شوند. آن گاه آن را روی پوستتان بمالید و بگذارید حدود 30 دقیقه بماند. ماسک را با آب ولرم و منزه کننده ملایم بشویید.هر تعدادی وقت یکبار تکرار خواهد شد؟ روزی یک توشه.  به چه شکل کار می‌نماید؟ عسل، دارنده خاصیت درخشندگی پوست میباشد که به در اختیار گرفتن ساخت و ساز ملانین امداد می‌نماید و به صورت موثرتری رنگدانه را معالجه می‌نماید. در شکل استعمال منظم از این ماسک، طی یک هفته صورتتان استارت به درخشیدن می‌نماید.     
نکته! چنانچه از آکنه مشقت میبیرید، عالی میباشد از این روغن استعمال نکنید، زیرا پوستتان را بدتر می‌نماید. درصورتی که اختلال پوستی دارید که فکر میکنید با این طرز‌های خانگی برطرف نمی شوند، عالی میباشد به یک کارشناس پوست مراجعه‌نمایید.
این‌ها برخی از بی آلایش‌ترین خط مش‌هایی میباشد که میتوانید از روغن کرچک برای معالجه تیرگی پوست به کار گیری فرمایید و آن‌ها‌را کاهش دهید. روغن کرچک یک تونیک خوب برای پوست‌های کم آب، رنگ و رو رفته و دارنده اسکار (مکان جراحت) میباشد. ولی به خاطر داشته باشید که اکثری از معالجه‌های طبیعی، نیاز به مهلت دارند. پوست در طول 30 روز، خودش را ترمیم می‌نماید. به این ترتیب، تاثیر این ماسک‌ها بلافاصلهً مشخص و معلوم نخواهد شد. بایستی به آن‌ها فرصت بدهید!

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 15:40

گوجه خارجی
گوجه خارجی سرشار از فیتوشیمیایی‌ها (مثلا کاروتنوئیدها) میباشد که میتواند با جراحت‌های گوناگون پوستی به عنوان مثال زخم ناشی از پرتوهای مضر UV روشنایی آفتاب جنگ نماید. دستمال مرطوب دلفین این ترکیبات می توانند به پر‌نور شدن رنگ برنزه و بازگرداندن رنگ طبیعی پوست یاری نمایند.

شما به مواد ذیل نیاز خواهد داشت:
  -  1-2 عدد گوجه خارجی
  -  1 قاشق چایخوری آبلیمو

کاری که بایستی جاری ساختن دهید:
  -  یک رب گوجه خارجی صحیح فرمائید.
  -  رب را با یک قاشق چایخوری آبلیمو ترکیب فرمائید.
  -  به آهستگی آن را به پوست خویش بزنید و و تمرکز زیاد روی حوزه‌‌های برنزه گردیده پوست داشته باشید.
  -  پیش از شستن مواد با آب سرد، بگذارید به زمان 15-20 دقیقه روی پوست بماند.

هر یک سری وقت یکبار می بایست این شغل را ایفا دهید:
  -  این شغل را 1-2 توشه در هفته اجرا دهید.

2. آب لیمو
لیمو منبعی بی نیاز از ویتامین C میباشد. این ماده مغذی دارنده خاصیت ضدرنگدانه میباشد و از این روش اثرات رنگدانه را به ترازو متعددی کاهش می دهد. از این رو، با کاهش رنگ برنزه پوست ممکن میباشد به ترمیم پوست شما  نیز یاری دهد.

شما به مواد پایین نیاز خواهید داشت:
  -  1 عدد لیمو
  -  پد پنبه‌ای

کاری که می بایست اجرا دهید:
  -  آب لیمو را باطن یک ظرف فشار دهید.
  -  آن را با یاری یک پد پنبه‌ای پاک روی بخش ها مجروح بمالید.
  -  پیش از شستن آن با آب، بگذارید به زمان 15-20 دقیقه روی پوست بماند.

هر یک‌سری وقت یکبار بایستی این فعالیت را جاری ساختن دهید:
  -  می توانید هفته‌ای 2 توشه این معالجه را تکرار فرمایید.

احتیاط: آب لیمو می‌تواند سبب ساخت حس سوزش در پوست شما گردد. لطفاً پیش از آزمون این نحوه، آزمایش پوستی پچ، یکی طرز‌های شناسایی آلرژن یا این که به عبارتی مواد آلرژی‌زا در شخص آلرژیک، را اعمال دهید. همینطور، به خاطر داشته باشید که پیش از خارج رفتن از منزل از ضدآفتاب استعمال فرمائید چون آبلیمو قادر است سبب گردد که پوست شما به نور و روشنایی حساس بشود.

3. آلوئه‌ورا
آلوئه‌ورا دربردارنده ترکیبات زیست فعال میباشد که به مهار عمل تیروزیناز یاری می‌نماید. این فرمان سبب ساز کاهش رنگدانه‌های بسیار متعددی می گردد و درخششی سلامت به پوست می بخشد. خیار مو جود در‌این معالجه نیز دارنده خواصی شبیه میباشد.

شما به مواد پایین نیاز خواهید داشت:
  -  1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا
  -  1 عدد خیار
  -  1 قاشق غذاخوری عسل

کاری که بایستی اجرا بدهید:
  -  خیار را ترکیب نمائید تا خمیری غلیظ نتیجه ها خواهد شد.
  -  ژل آلوئه‌ورا و عسل را به‌این خمیر اضافه کرده و بهتر ادغام نمائید.
  -  ادغام را روی بخش‌های برنزه گردیده پوست بزنید و بگذارید به برهه زمانی 20 دقیقه روی پوست بماند.
  -  شکل خویش را تماماً بشویید.

هر یکسری وقت یکبار می بایست این عمل را اعمال بدهید:
  -  میتوانید این خمیر را 2 توشه در هفته روی منطقه‌های برنزه گردیده بزنید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 145 تاريخ : شنبه 15 مرداد 1401 ساعت: 13:48

ما با غرض داشتن پوستی که جوان و براق به لحاظ رسد، تولید ها نگهداری پوست خویش را در فریزر نگه می داریم و غرور عملکرد بیهوده خویش را توجیه می کنیم. دستمال مرطوب دلفین در حالی که ما مدام در ادامه خریداری نمودن محصول ها محافظت پوستی به نام خویش مراقبتی از پوست بودیم، مدام کنجکاو بودیم که بفهمیم آیا می توان معالجه مقدسی مانند طب سوزنی صحیح در اطراف ما وجود داشته باشد یا این که خیر. همان گونه که معلوم شد، گویی یک‌سری سوزن ریز می توانند روی ظواهر پوست ما تاثیری اعجاب انگیز داشته باشند و آنجایی که مری هِوِن که دارنده گواهینامه تخصصی و دارای اعتبار در طب سوزنی و کارشناس طب سورزنی شکل میباشد، میگوید: «گردش خون سبب درخشنگی پوست می‌گردد.»، این قضیه مارا شوکه نکرد. معالجه درخشنده کردن پوست قادر است به خوب کردن ظواهر پوست یاری دهد. جهت تصاحب کردن داده ها بیشتر راجع‌به توان نقاط فشار، ما با هِوِن و جیل بلیکوی، پزشک طب سوزنی و پزشک معالج طب چینی، کلام کردیم. پیرو نوشته ی علمی خواهید خواند که آن ها در زمینه ی طب سوزنی و پوست چه حرفی برای زدن دارا‌هستند، پس در‌پی نوشته ی علمی با ما یاور باشید.

طب سوزنی چیست؟
اساسا طب سوزنی یک کار طبی مرتبط با قرن‌ها پیش در آسیای شرقی میباشد که به صورت خاص سازوکار خویش درمانی طبیعی تن را هواخواهی می‌نماید. سوزن‌های خرد و استریل یا این که به عبارتی سوزن‌های طب سوزنی به طور هدفمند روی نقاط فشار قرار میگیرند. دکتر معالج بلیکوی می گوید: «این نقاط بافت‌های تخصصی می‌باشند که نسبت به بافت‌های فضا خویش رسانایی الکتریکی بیشتری دارا‌هستند. وقتی که سوزن را وارد میکنیم و به آرامی می‌پیچانیم، بافت متصل تحت آن سطح بدور سوزن بغرنج می‌گردد، مانند اسپاگتی و چنگال.» وی توضیح میدهد که هنگام ضربه زدن سوزن به داخل نقاط فشار، به تن سیگنال‌هایی رسول می شود و عکس العمل خویش درمانی استارت میگردد. پیش از اعمال معالجه، پزشک معالج طب سوزنی مسلماً تماما با مراجعه کننده خویش کلام خواهد کرد تا بتواند علائم فرعی و ریشه اختلال را معالجه نماید. پزشک معالج بلیکوی می گوید: «به صورت نمونه، ورم شکل ممکن میباشد ریشه در کارایی ضعیف تمامی داشته باشد و سبب ساز به تجمع مایعات در شکل گردد، به این ترتیب ما نقاط طب سوزنی که مرتبط با همگی می‌باشند را گزینش میکنیم. ما همینطور با گزینش نقاطی روی شکل که سبب ساز میگردد مایعات در آن حیطه تکان نمایند، از این روند مدد خوا‌هیم کرد.» این خط مش جامع برای احیای جریان خون، گشودن شبکه‌های انرژی و بهبود گردش بی نقص در تن بسیار اصلی میباشد. هون توضیح میدهد که در یک سطح اساس، طب سوزنی برای تهیه سیستم عصبی خودگردان کاربرد دارااست. هون میگوید: «در وضعیت سمپاتیک تن استرس دارااست و موقعیت پاراسمپاتیک تن استراحت می‌نماید. طب سوزنی تن را از شرایط سمپاتیک و استرس همیشگی بیرون می‌نماید و آن را در وضعیت پاراسمپاتیک قرار می دهد که تن در آن وضعیت آهسته باشد. اینجا صرفا مکانی میباشد که ما می توانیم معالجه را از آنجا استارت کنیم.»

طب سوزنی و بهبود ظواهر پوست
هون، هر کس تمرکز معالجات خویش را روی طب سوزنی پوست شکل گذارده میباشد، می گوید: «مطلقاٌ، مطلقاً، مطلقاً.» در حالی که درمانی که وی اعمال می دهد قادر است به تقویت درخشش سلامت پوست یاری دهد ولی هون تأکید می‌نماید که مزایای طب سوزنی شکل در فیض عکس العمل با استرس ذاتی در تن میباشد. وی میگوید: «ما آحاد تن را زیر معالجه قرار میدهیم، چون ضابطه اساسی تن می بایست دفاع خواهد شد و هر آنچه در شکل رخداد می‌ افتد، بازتابی از آن چیزی میباشد که در تن در حالا واقعه افتادن میباشد.» مثلا، درصورتی که تن زیر اثر استرس مزمن قرار داشته باشد، سیستم عصبی سبب کاهش ساخت‌و‌ساز فیبروبلاست‌ها را می‌گردد، این درحالی میباشد که فیبر مسئول تشکیل داد کلاژن میباشد. بدین ترتیب، کاهش سطح استرس به نوبه خویش می تواند سیستم عصبی تن و در فیض ساخت فیبروبلاست را مجددا تهیه نماید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 146 تاريخ : پنجشنبه 13 مرداد 1401 ساعت: 16:00

مزیت روغن بادام: جوان سازیمطابق یافته‌های راس ملی داده ها زیست‌فناوری، بعضا از تست‌ها پزشکی و شواهد فردی حاکی از این میباشد. دستمال مرطوب دلفین روغن بادام می تواند به قابل انعطاف شدن و جوان سازی پوست شکل و همینطور ظواهر نشدن اسکارهای پس از کار جراحی یاری دهد، هرچند تحقیق‌های بیشتری برای این مزایا سفارش گردیده‌است. به علاوه، روغن بادام خواص قابل انعطاف کنندگی و تسکین بخشی نیز دارااست.
مزیت سوم روغن بادام: ضد تورماگرچه فعلا داده ها علمی و قطعی دراین مورد نیست البته راس ملی داده ها زیست‌فناوری اظهار کرده که روغن بادام و بادام دارنده خاصیت بسیار متعددی، به عنوان مثال اثرات ضد التهابی میباشد. پزشک معالج انگلمن موافق میباشد که روغن بادام قادر است به در دست گرفتن کردن تورم یاری دهد. وی می گوید: «از آنجایی که روغن بادام میتواند عمیقاً به پوست نفوذ نماید، به از در بین رفتن باکتری و میکروب‌هایی یاری دهد که می توانند سبب به التهاب و جوش شوند.»
مزیت چهارم روغن بادام: از در بین بردن زخم‌های پوستی ناشی از نور و روشنایی آفتابمراقبت روزمره از پوست با ضدآفتاب‌های طیف پهناور برای تمامی جزئی از واجبات به حساب میآید و به آن‌ها یاری می‌نماید تا جراحت‌های پوستی ناشی از تابش فروغ آفتاب را بدور نگهدارند. گفته می‌گردد، حتی اشخاصی که در استعمال از ضدآفتاب بسیار دشوار گیر می‌باشند، ممکن میباشد آثاری ناشی از روشنایی آفتاب روی پوست خویش داشته باشند. بخشی از آن میتواند به جهت در نظرنگرفتن به کارگیری از ضدآفتاب در زمان جوانی (عدم استعمال از آن پیش از خارج رفتن از منزل) یا این که استعمال دوباره از آن در مواقع مایحتاج باشد. در حالتی که در حالا دست و پنجه قابل انعطاف کردن با زخم‌ها پوستی ناشی از آفتاب به جهت مهیا نکردن نگهداری کافی از پوست در قبال اشعه UV می‌باشید، مبتنی بر نتیجه ها رسیدگی‌ای منتشر گردیده در یک ژورنال تخصصی پوست، روغن بادام ممکن میباشد اثر گذار باشد. درین استیناف نقش روغن بادام در نادر کردن اثر زخم پوستی ناشی از قرار به دست آوردن در معرض اشعه‌های UV گزینه رسیدگی قرار گرفت. آن‌ها دریافتند که روغن بادام خیر فقط به کاهش اثرات روشنایی UV که منجر پیری زودرس پوست میگردد، امداد می‌نماید بلکه میتواند از پوست در قبال فروغ UV نیز حفظ نماید. این بدان مضمون‌ وجود ندارد که شما می بایست بخاطر روغن بادام، به کارگیری از ضدآفتاب را به طور بدون نقص کنار بگذارید ولی افزودن روغن بادام به روتین محافظت از آفتاب شما به یاروهمدم SPF میتوانند اثرگذار باشد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 14:53

ماسک شکل گوجه، آب لیمو و عسل
مواد مایحتاج: 1 قاشق غذاخوری آب گوجه خارجی (می توانید از تفاله له گردیده آن نیز استعمال نمائید). 2-3 قطره آب لیمو. 1 قاشق غذاخوری عسل. دستمال مرطوب دلفین کاری که شما می بایست اعمال دهید:

آب گوجه یا این که تفاله له گردیده آن را با آب لیمو و عسل ادغام فرمایید.
آن را به طور یکپارچه روی آحاد شکل بزنید.
بگذارید 15 دقیقه بماند.
شکل خویش را با آب ولرم شسته و آن‌گاه آب سرد به طور خویش بزنید.
چرا این معالجه سود نصیب میباشد؟
گوجه سرشار از لیکوپن میباشد که به شما یاری می‌نماید تا از زخم سلولی ناشی از رادیکال‌های آزاد مضر پرهیز نمایید. این ماده به یار و همدم لیمو و عسل قادر است لکه‌های پوستی را از میان برده و به شما پوستی سلامت و با رنگی یک نواخت بدهد.

6. ماسک شکل ریحان مقدس، چریش، مولتی میتی و گلاب
مواد مایحتاج:

1 قاشق چایخوری مولتی میتی
1 قاشق چایخوری پودر ریحان مقدس (یک سری برگ آن را کم آب کرده و آن‌ها را پودر نمائید)
1 قاشق چایخوری پودر چریش
1 قاشق غذاخوری گلاب (واحد سنجش آن را به نسبت دیگر مواد تهیه و تنظیم فرمائید)
کاری که شما بایستی ایفا بدهید:

همگی مواد را با یکدیگر ادغام کرده تا خمیر به دست بیاید.
خمیر را روی پوست شکل خویش پخش کرده و بگذارید کم آب گردد.
شکل خویش را با آب سرد آبکشی نمائید.
چرا این معالجه سود قسمت میباشد؟
ریحان مقدس و چریش هر دو گیاهانی دارویی میباشند که با خواص‌های ضدالتهابی، آنتی میکروب و درمانی پوست شناخته میگردند. مولتی میتی روغن مازاد پوست را جذب خویش کرده، کثیفی‌های آن را از در بین برده و پوستی منزه و درخشان به شما می دهد.

7. شوینده شکل پاپایا سبز و شیر
مواد موردنیاز:

یک دوم فنجان پاپایا سبز (تکه گردیده)
2 قاشق غذاخوری شیر نپخته (مقدار آن را مبتنی بر غلظت مخلوط تهیه و تنظیم نمائید)
کاری که شما می بایست اجرا دهید:

پاپایا سبز را له کرده و آن را به خمیر تبدیل فرمائید. در‌حالتی که نیاز میباشد، یک قاشق غذاخوری آب به آن اضافه فرمایید (ولی خیر بیشتر از آن.)
شیر را به آن اضافه کرده و خمیری غلیظ صحیح نمایید.
همگی خمیر به دست آمده را روی شکل و گردن خویش پخش فرمایید.
به زمان 15-20 دقیقه طاقت فرمایید تا خش خواهد شد.
شکل خویش را با آب سرد بشویید.
چرا این معالجه فیض نصیب میباشد؟

پاپایا سبز اکثر وقت ها در ماسک‌های شکل خانگی آیتم استعمال قرار می گیرد. گفته می گردد که رنگ پوست را پر‌نور می‌نماید. این ماسک قادر است برای از فی مابین بردن تیرگی و تندرست و لطیف کردن پوست به شما یاری دهد.

8. ماسک لیمو، عسل، جوز هندی و دارچین
مواد لازم:

یک دوم قاشق چایخوری آب لیمو
یک دوم قاشق چایخوری پودر دارچین
یک دوم قاشق چایخوری جوز هندی
1 قاشق غذاخوری عسل
کاری که شما می بایست اجام دهید:

کل مواد در یک ظرف با یکدیگر ترکیب فرمایید.
مواد به دست آمده را روی شکل خویش ماساژ داده و بگذارید به بازه 20-30 دقیقه بماند.
ماسک را با ماساژ دایره‌وار انگشت خویش منزه فرمائید.
چرا این معالجه سود نصیب میباشد؟
لیمو قادر است به پر‌نور کردن پوست یاری دهد، این در حالی میباشد که دارچین خواص ضدالتهابی داراست و چشم گردیده که روی آکنه‌های معدود تا میانگین تاثیرگذار میباشد. عسل خاصیت آنتی باکتریال دارااست و نوعی گلیسرول طبیعی میباشد که پوست شمارا مرطوب نگه میدارد.

9. عسل و بلغور جو دوسر
مواد ما یحتاج:

2 قاشق غذاخوری جو دوسر پرک گردیده
یک دوم قاشق غذاخوری آب لیمو
2 قاشق غذاخوری عسل
4 قطره روغن مهم درخت دمنوش
کاری که شما بایستی اعمال دهید:

بلغور جو دوسر را چرخ فرمائید.
آن را با آب لیمو، عسل، جو و روغن درخت دمنوش در یک ظرف ادغام نمایید.
ماسک را از روی شکل با آب سرد بشویید.
چرا این معالجه فیض نصیب میباشد؟
بلغور جو دوسر دربردارنده ساپونین میباشد که به طور بدون نقص پوست شمارا منزه و آن را پر‌نور می‌نماید. این ماده غذایی همینطور خاصیت ضدالتهابی دارااست که آن را برای گونه های پوست مطلوب می‌نماید. عسل پوست شما مغذی کرده و آب لیمو دربردارنده اسید سیریتیک میباشد که روی لکه‌های تیره پوست اثر نهاده و نواحی تیره پوست را کمرنگ می‌نماید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 158 تاريخ : سه شنبه 11 مرداد 1401 ساعت: 12:46

ماسک درمانی کاکائو
مواد مایحتاج: یک دوم فنجان پودر کاکائو. ۱ قاشق غذاخوری عسل. ۲ قاشق غذاخوری ماست. 2 عدد کپسول ویتامین E. روش تنظیم و به کارگیری: دستمال مرطوب دلفین کپسول ویتامین E را شکاف کرده و مواد باطن آن را خارج بیاورید. مجموع مواد را مخلوط کرده و عالی هم بزنید. مخلوط به دست آمده را روی شکل و گردن خویش بگذارید.

اذن دهید مواد کم آب گردیده بعد از آن آن را بشویید.
هر چندین وقت یک توشه؟ دو توشه در هفته.

چرا این ماسک شکل موءثر میباشد؟
پودر کاکائو، بی نیاز از مواد معدنی و آنتی اکسیدان‌ها میباشد و در کنار ویتامین E قادر است از زخم دیدن پوست پرهیز کرده و آن را ترمیم نماید. این ماسک شکل به پوست شما ظاهری سفت‌خیس می دهد.

13. ماسک شکل شکلات و آواکادو برای چین و چروک
مواد مورد نیاز:

۱ قاشق غذاخوری پودر کاکائو
یک چهارم آواکادو رسیده و له گردیده
2 قاشق چایخوری شیر نارگیل
2 قاشق چایخوری روغن زیتون یا این که کنجد
روش تهیه و تنظیم و به کار گیری:

پودر کاکائو و دیگر مواد را به آواکادو له گردیده اضافه فرمائید.
آنان را عالی هم بزنید.
مخلوط را روی پوست شکل و گردن بگذارید.
اذن دهید کم آب گردد آن گاه آن را بشویید.
هر تعدادی وقت یک توشه؟ یک توشه در هفته.

چرا این ماسک شکل اثرگذار میباشد؟
مواد جانور در پودر کاکائو با رادیکال‌های آزاد مضر رویا رویی می‌نماید، افزون بر آن، ویتامین‌ها و اسیدهای چرب جانور در آواکادو، روغن نارگیل و روغن زیتون یا این که روغن کنجد از پوست‌تان در قبال حیف کردن رطوبت نگهداری کرده و آن را قابل انعطاف و لطیف می‌نماید.

شکلات و آواکادو

14. ماسک شکل شکلات و دمنوش سبز
مواد موردنیاز:

یک دوم فنجان پودر کاکائو
۲ عدد دمنوش سبز کیسه‌ای
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون
1 قاشق غذاخوری ماست
1 قاشق غذاخوری عسل
نحوه تهیه و تنظیم و استعمال:

دمنوش سبز کیسه‌ای را در آب جوش قرار داده تا عصاره آن خارج بیاید. اذن دهید خنک گردد.
کلیه مواد را به عصاره دمنوش سبز اضافه کرده و بهتر هم بزنید.
ماسک را روی شکل گذارده و اذن دهید کم آب گردد.
شکل خویش را بشویید.
هر چندین وقت یک توشه؟ یک یا این که دو توشه در هفته.

چرا این ماسک شکل مفید میباشد؟
هم دمنوش سبز و هم پودر کاکائو دربردارنده آنتی اکسیدان می باشند. این ماسک برای پرهیز از پیر شدن پوست شکل بهتر میباشد، علائم پیری را کاهش داده و و شکل شما‌را جوان‌خیس آرم می دهد. عسل و ماست به کاهش تیرگی‌های شکل امداد می‌نمایند.

15. ماسک شکلات، آرد نخودچی و لیمو برای براق کردن شکل
مواد مایحتاج:

1 قاشق غذاخوری آرد نخودچی
1 قاشق غذاخوری ماست
یک دوم فنجان پودر کاکائو
نصف لیمو
روش تهیه و تنظیم و به کار گیری:

آرد نخودچی، ماست و پودر کاکائو را در یک ظرف ریخته و نصف لیمو را روی آن ها فشار دهید.
آنها‌را بهتر با یکدیگر ادغام کرده و ماست را به طور بزنید.
اذن دهید ماسک به طور تقریبً به بازه زمانی ۳۰ دقیقه کم آب گردد آن گاه آن را بشویید.
هر یکسری وقت یک توشه؟ دو توشه در هفته.

چرا این ماسک شکل مفید میباشد؟
آرد نخودچی و لیمو پوست‌تان را پاک کرده، تیرگی‌های آن را کاهش داده و در فیض رنگ پوست‌تان را یک دست می‌نماید. ماست در کاهش علائم پیری و چین و چروک شکل به شما امداد کرده و آن را براق می‌نماید.

آرد نخودچی

نکات مایحتاج پیش از به کار بستن ماسک شکل شکلاتی
پیش از به کار گیری از ماسک شکلاتی، شکل خویش را پاک کرده و آحاد کثیفی‌ها و ناخالصی‌های روی آن را از فی مابین ببرید.
هیچ گاه اذن ندهید که ماسک به طور بدون نقص کم آب خواهد شد. آن را زمانی بشویید که نصفه کم آب میباشد. در صورتی‌که که ماسک شکل به طور کامل کم آب خواهد شد، یه خرده آن را با آب مرطوب کرده و یکسری دقیقه پیش از شستن بی نقص آن شکیبایی نمایید. در‌صورتی‌که ماسک شکل به طور کاملً کم آب خواهد شد، شما ناچار خواهید بود برای نظافت کردن آن پوست خویش را سفت ماساژ دهید که ابداً برای پوست شما عالی وجود ندارد.
مدام هنگام نظافت کردن ماسک شکلات، از حرکات دایره‌ای به کارگیری فرمائید و آن را به آرامی ماساژ دهید.
هنگام استعمال از ماسک شکل، از واکنش با نواحی دیده اجتناب فرمایید. هیچ گاه ماسک را مجاورت پوست دیده نزنید، چون پوست آن نواحی بسیار حساس و نازک میباشد.
پوست شما شیدا مهرورزی میباشد. چه موادی خوب از شکلات میتواند این عمل را برای پوست شما ایفا دهد؟ برای درخشنده کردن پوست خویش از این ماسک شکل‌های خوشمزه استعمال نمائید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 170 تاريخ : دوشنبه 10 مرداد 1401 ساعت: 17:39

زیبایی شکل
عنایت زیبایی و داشتن ظاهری خوشگل امروزه برکسی پوشیده وجود ندارد. آیا شما نیز جزو عده ای می‌باشید که هر روز چندین ساعت جلوی آینه صرف می کنید تا قشنگ به حیث برسید؟ دستمال مرطوب دلفین در حالیکه پیرایش یک راه و روش درگیر کننده برای آرم دادن خودتان و کاستن از ضعف هاست اما شما نیاز وجود ندارد به آن متعلق باشید تا زیباییتان را معین نمایید. یک رخ خالص و طبیعی خیر فقط به زیبایی شما اذن ی درخشیدن میدهد بلکه شایسته ترین و سهل و آسان‌ترین رویه برای شما میباشد.پس آیا میتوان شما برخی روز ها وقت برای ارایش و زیبایی نداشته باشید البته گشوده هم بی سابقه به حیث برسید؟پاسخ یک آری قاطع میباشد.با رعایت نکات بی آلایش‌ای که در ذیل برای شما آمده میباشد می توانید طبیعتا قشنگ به حیث برسید. تک تک این نکات به رژیم، مدل معاش و محافظت‌های روزمره شما بستگی دارااست.حتی در صورتی‌که یکی‌از این مورد ها نادیده گرفته شوند ممکن میباشد روی سالمی تان اثر بگذارد.

با طعام تناول کردن یک پوست روشن برای خویش به ارمغان بیاورید
عبارتی که می گوید “شما آنچه میباشید که می‌خورید” بسیار صحت دارد. یک رژیم غذایی مغذی شایسته ترین روش دست یابی به پوست سلامت میباشد. به وعده‌های روزمره تان به اندازه کافی میوه و صیفیجات بیفزایید.غذاهای دربردارنده اسید چرب امگا ۳ مانند دانه کتان، گردو و خوراک های بی نیاز از ویتامین مثل پرتقال، سیب زمینی شیرین و کدو اجباری می باشند. هم اینگونه خوراک هایی با منبع پروتئینی بالا را به رژیمتان بیفزایید مثل تخم مرغ، مرغ، لوبیا قرمز‌رنگ، عدس، نخود و پنیرهای محلی.یک رژیم بدون نقص، تک تک موادی که بدنتان به ان نیاز دارااست را در اختیارش قرار می دهد و تن را تندرست و مالامال طراوت نگه می‌دارد. تغذیه مطلوب نقش مهمی در زیبایی شما دارااست.

مقدار متعددی آب بنوشید
نمی‌اقتدار به صدق مداقه آب را ذکر کرد.هر سیستم و عملکردی در تن مستلزم آب میباشد.یک بطری آب با خویش داشته باشید و در حین روز بدنتان را هیدراته نگاه دارید. مصرف هشت یا این که تعداد بیشتری استکان آب در روز به تن امداد می نماید تا سموم را دفع نماید و صورتتان تندرست و آکنده از حیات به نطر رسد و زیبایی پوست خویش را نگهداری فرمایید. هم اینگونه یاری می‌نماید چین و چروک از در میان بروند. شایسته ترین طرز آشامیدن اب این میباشد که بطری را با خیار، لیمو، برگ نعنا و دیگر صیفی جات با پوست پر‌نور لبریز فرمایید و در زمان روز با خویش داشته باشید.این عمل ضمن هیدراته کردن تن، مواد مفید موردنیاز را نیز در چنگ تن می گذارد و تن می‌توانند به صرفه‌خیس از آب منفعت پیروزشود.

در متانت بخوابید
یک خواب شب بهتر با اینکه چطور به لحاظ می سید تماما انطباق دارااست. این مورد تماما قاطع میباشد چون شب ها در خواب تن خویش را ترمیم می‌نماید و مواد سمی را دفع می‌نماید. همان گونه که شما می بایست تلفن همراهتان را شارژ فرمایید، تن هم نیاز دارااست خویش را شارژ نماید و با باتری پنجاه درصد به استقبال روز برود.تنها کافی میباشد شب‌ها شش عدد هشت ساعت بخوابید تا فرصت بیدار شدن هم خوب به لحاظ برسید و هم شم بهتری داشته باشید. با این شغل جلوی ساخت شدن رینگ تیره تحت چشمتان را میگیرید و مراحل پیری را نماید می کنید. زمانی شما می‌خوابید پوست شما کلاژن تازه می‌سازد پس نگذارید هیچ اتفاقی جلوی خواب زیباکننده شما‌را بگیرد. در سود خوابیدن مطلوب نقش مهمی در زیبایی پوست شما داراست.

از مواد تشکیل دهنده با خبر باشید
به عبارتی‌طور که زمانی چیزی می‌خورید روی تندرست مجموع بدنتان اثر می گذارد، چیزی را که روی پوست خویش می‌زنید هم به عبارتی اثر را دارااست. چون پوست شصت درصد از موادی را که به پوستتان می‌زنید جذب می‌نماید.بعداز اجزای تشکیل دهنده کرم‌ها و محصول ها پوستی خویش آگاه باشید. از تولیدات دربردارنده پارابن، مواد شیمیایی نفتی و سولفات‌ها خودداری کنید چون می توانند سبب غم پوستی یا این که کم آبی مو سر شما شوند و اثر خیر بر زیبایی شما نداشته باشند.خوب میباشد از محصولاتی با مواد تشکیل دهنده طبیعی به کارگیری فرمائید.

برای داشتن پوست تندرست ورزش فرمائید
شغل بدنی‌هم برای سالم تن و هم سالم روحی بسیار اثرگذار میباشد. یک کار گزینش نمائید، هر چه که به آن عشق دارید.می توانید شنا نمایید، یوگا ایفا دهید یا این که بدوید. از نگاه علمی اثبات گردیده است که ورزش به پوست بهره می رساند و حالتان را عالی می‌نماید. با داشتن دستکم سه ساعت کار فیزیکی در هفته در تن درستی‌تان به طور کامل مشهود خواهد بود.این کار‌ها گردش خون را تقویت می‌نمایند، به دفع سموم یاری می‌نمایند، معدل اکسیژنی که به پوست میرسد را ارتقا می دهند و سبب ساز کاهش استرس می شوند که به آحاد تن به عنوان مثال پوست منفعت رسانی می‌نمایند. ورزش کردن از نکات بسیار اساسی در نگهداری زیبایی میباشد.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 9 مرداد 1401 ساعت: 13:56

اوره یک ماده تمامی کاره محافظت از پوست میباشد. به راحتی می توانید مرطوب کننده‌ها، لوسیون‌های تن و کرم‌های دست و پا دربردارنده اوره را پیدا نمائید. طریق به کارگیری درست بستگی به حیطه کاربرد دارااست. دستمال مرطوب دلفین طریق استعمال از کرم اوره روی شکل

شکل خویش را با آب خنک یا این که ولرم و ژل شستشوی شکل که برای نوع پوست شما پیاده سازی گردیده‌است بشویید و کم آب نمایید.

 یک تونر غیرالکلی به آحاد شکل خویش بزنید. مقدار پاره ای از کرم اوره را با نوک انگشتان خویش بردارید و سیرتکامل‌ها، زنخدان و پیشانی خویش را با آن نقطه بزنید. کرم را با نوک انگشتان خویش با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. برای شکل مسلماً کرمی با غلظت معدود اوره تعیین فرمایید.

طرز استعمال از لوسیون تن اوره:

با آب خنک یا این که ولرم گرمابه نمائید. از آب خیلی داغ اجتناب نمائید چون ممکن میباشد رطوبت پوست را از فی مابین غالب شود.
خودتان را با حوله کم آب نمایید.
مقدار کافی از لوسیون تن اوره را در کف دست خویش بزنید.
گردن، کتف‌ها، بازوها و پاهای خویش را با کف دست ماساژ دهید تا لوسیون به صورت یکنواخت پخش گردد.

لوسیون مازاد را روی نواحی که نسبت به سایر تن حس کم آبی دارا هستند، بمالید. اکثر اوقات، آرنج و زانو نیاز به نگهداری بیشتری دارا هستند. اذن دهید لوسیون برای یک سری ثانیه کم آب خواهد شد.
بسته به نوع پوستتان، لوسیونی با غلظت نادر تا میانگین اوره گزینش فرمایید.

شیوه به کارگیری از کرم دست و پا اوره

نصف فنجان نمک اپسوم را با نصف سطل آب گرم ترکیب نمایید.
پاهای خویش را به مقطع 20 دقیقه تر کرده تا پینه‌ها قابل انعطاف شوند.
با آب گرم بشویید و کم آب نمائید.
پاره ای کرم پا اوره را با انگشتان خویش بردارید و پاهای خویش را ماساژ دهید. اعتقادوباور نتیجه ها فرمائید که یه خرده کرم مازاد روی پاشنه‌ها زده باشید، به خصوص در صورتی‌که رخنه‌ خورده باشد.
اذن دهید کرم برای تعدادی ثانیه بماند و کم آب خواهد شد و جوراب نخی قابل انعطاف بپوشید.
دست‌های خویش را تماماً با آب گرم بشویید و کم آب نمائید.
یه خرده کرم اوره را روی کف دست خویش بردارید و روی کل دست ها و انگشتان خویش بمالید.
بعد از کم آب شدن کرم از دستکش نخی به کارگیری نمایید.
پوست دست‌ها و پاها قطور‌خیس از پوست شکل یا این که تن میباشد. براین اساس، برای تسکین دست و پاهای کم آب و پینه‌‌دار می بایست از کرمی با غلظت فراتر از اوره به کارگیری نمائید.

اوره هم‌زمان تحت عنوان یک لایه بردار و مرطوب کننده شغل می‌نماید. البته آیا برای کلیه بی‌خطر میباشد؟ یا این که عوارضی هم داراست؟

عوارض جانبی استعمال از اوره بر روی پوست چیست؟

در حالی که اوره فواید پوستی زیادی داراست، ممکن میباشد برای برخی اشخاص عوارض جانبی خاصی تولید نماید. در شکل مشاهده هر مورد از این اثرات، به کار گیری از کالا را متوقف نمائید:

خارش شدید
سرخی پوست
سوزش
لایه برداری پوست
به خاطر داشته باشید که تولیدات محافظت از پوست دربردارنده اوره تنها برای به کار گیری موضعی میباشند. در شکل بلع تصادفی بلافاصلهً به دکتر رجوع نمایید.

بیشتر بخوانید: از فواید تا کاربرد‌ شگفت‌انگیز اسید آزلائیک برای پوست

اقدامات احتیاطی هنگام به کار گیری از اوره

اوره میتواند برای عده ای که بی آبی شدید پوست و خارش پوست دارا‌هستند، موثر باشد. با این هم اکنون، به خاطر داشته باشید که اوره یک ماده بسیار توانمند میباشد. هنگام به کار گیری از اوره در محافظت از پوست، این اقدامات احتیاطی را دنبال فرمایید تا تجارب‌ای امن از آن داشته باشید.

شما نباید از محصول ها نگهداری از پوست با اوره روی جراحت‌های گشوده، سوختگی‌ها و یا این که مجاورت آن به کار گیری نمایید.
در حالتی که حامله می‌باشید یا این که در روزگار شیردهی می‌باشید از مصرف این ماده دوری کنید.
در صورتی پوست حساسی دارید از مصرف اوره پرهیز کنید.
کرم‌های اوره را روی واژن خویش نزنید.
از آمدن آن به دیده، بینی یا این که دهن پرهیز کنید.
وقتی که مال اوره را روی پوست خویش می‌زنید، تعدادی ساعت با آب تماس نداشته باشد.
بیشتر بخوانید: 13 نکته طلایی برای داشتن پوست صاف

چه زمان میتوانید از اوره روی پوست خویش به کارگیری نمایید؟

دست اندرکاران متعددی گزینش می‌نمایند که چندبار می توانید از اوره روی پوست خویش به کارگیری نمائید. درصورتی که ایراد پوستی بدون شوخی دارید و دکتر برای شما کرم اوره تجویز نموده است، آیین نامه‌های او‌را در زمینه ی دفعات به کارگیری دنبال نمائید. مجموعاَ، دستکم به بازه زمانی یک هفته از کرم 1 تا 3 توشه در روز به کار گیری فرمایید تا یک نقص‌ پوستی شدید تسکین یابد. در شکل مشاهده هر سیرتکامل عوارض جانبی منفی بلافاصلهً مصرف را انقطاع فرمائید.

به کار گیری از کرم یا این که لوسیون اوره برای مرطوب کنندگی را 3 تا 4 توشه در هفته استارت نمایید و با سپری شد مجال دفعات آن را ارتقا دهید. اکثر تولید ها پوستی با غلظت نادر اوره برای به کار گیری روزمره به اندازه کافی ملایم می باشند. تولیدها با غلظت‌های فراتر اوره ممکن میباشد برای استعمال روزانه مطلوب نباشند.

به صورت خلاصه:
اوره یک ادغام بی‌رنگ و آلی میباشد که در کودها، رزین‌ها و پلاستیک‌ها به کار گیری میگردد. معمولاً تحت عنوان یک مرطوب کننده در یک‌سری جنس زیبایی برای یاری به محافظت رطوبت در پوست به کار گیری می گردد. شواهد حکایتی از آن داراست که اوره ممکن میباشد منجر التیام درد و پیشرفت در عملکرد حایل پوستی گردد. از آن جایی که اوره یک ماده کلیه کاره میباشد، میتوانید از کرم ها یا این که لوسیون های تن دربردارنده اوره به کار گیری نمایید. بعضی از عوارض جانبی به کار گیری از اوره بر روی پوست دربرگیرنده قرمزی، سوزش یا این که خارش میباشد. در شکل بروز عکس العمل آلرژیک، بلافاصلهً مصرف آن را انقطاع کرده و با دکتر خویش مشاوره نمایید.

نکات کلیدی:
اوره به تجزیه مواد شیمیایی نیتروژن‌دار در تن امداد می‌نماید.

فرمولاسیون دربردارنده اوره به نگهداری بند پوست و حفظ از پوست در قبال عامل ها محیطی فرنگی یاری می‌نماید.

با این اکنون، در‌صورتی‌که آبستن میباشید یا این که روزگار شیردهی را میگذرانید، از استعمال‌ی فرمولاسیون دربردارنده اوره دوری کنید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 195 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 16:15

ماسک شکل خیار برای پوستی براق دستمال مرطوب دلفین

مواد ما یحتاج:

یک خیار
طریق تهیه و تنظیم:

1.خیار را رنده کرده و به طور خمیر درآورید.

2.این خمیر را روی شکل خویش بمالید.

3.آن را به بازه زمانی 15 دقیقه نگه دارید.

4.با آب بشویید و کم آب فرمائید.

بیشتر بخوانید: طریق تهیه و تنظیم کرم آبژاور پوست به شیوه خانگی

13. ماسک شکل پرتغال برای پوستی براق
ماسک شکل پرتغال برای پوستی براق

مواد ما یحتاج:

پوست پرتقال
یک قاشق دمنوش‌خوری پودر چوب کفش تابستانی
آب یا این که گلاب
طرز تنظیم:

1. پوست پرتقال را دو تا سه روز پایین فروغ آفتاب کم آب فرمایید.

2. آنها‌را آسیاب کرده تا پودر ریز گردد.

3. به دو قاشق غذاخوری از این پودر کمی آب اضافه نمایید تا خمیر به دست آید.

4. آن را روی شکل بمالید و پس از 20 تا 30 دقیقه بشویید.

5. میتوانید سایر پودر پوست پرتقال را برای به کار گیری در بعدی در یک پیاله در بسته محافظت فرمایید.

14. ماسک شکل پاپایا برای پوستی براق
ماسک شکل پاپایا برای پوستی براق

مواد لازم:

یک تکه خرد پاپایا
یک قاشق چایخوری عسل
طریق تهیه و تنظیم:

1.پاپایا را له نمائید و عسل را به آن اضافه نمایید.

2.آن را مستقیماً روی شکل بمالید و 15 تا 20 دقیقه طاقت نمائید و آن‌گاه آن را با آب ولرم بشویید.

بیشتر بخوانید: روش لایه‌برداری گونه های پوست از دید متخصصان

15. ماسک شکل Multani Mitti برای پوستی براق
ماسک شکل Multani Mitti برای پوستی براق

مواد ما یحتاج:

2 قاشق غذاخوری مولتانی میتی
1 قاشق غذاخوری آب گوجه خارجی
یک پیمانه پودر چوب کفش تابستانی
یک پیمانه پودر زردچوبه
آب
شیوه تهیه و تنظیم:

1.کلیه مواد را تماماً با هم ادغام نمایید و پاره ای آب اضافه فرمایید تا خمیر یکدستی به دست آید.

2.این خمیر را به صورت یکنواخت روی شکل و گردن بمالید.

3.بعداز 10 تا 15 دقیقه با آب ولرم بشویید.

16. ماسک شکل ماست برای پوستی براق
ماسک شکل ماست برای پوستی براق

مواد موردنیاز:

2/1 فنجان ماست ترش
1 قاشق دمنوش‌خوری آب لیمو یا این که پرتقال
طرز تنظیم:

1.ماست را بردارید و آب لیمو یا این که آب پرتقال را به آن اضافه فرمائید. عالی ادغام نمائید.

2.روی شکل بمالید و بگذارید حدود 15 دقیقه بماند.

3.با آب ولرم بشویید و فورا یه خرده آب سرد بپاشید تا منافذ پوست بسته گردد.

ماسک‌های خانگی برای پوستی براق، کاربردی، اقتصادی میباشد و در بلند دوران برای پوست شما اثرگذار می باشند. آن ها فاقد مواد شیمیایی مضر میباشند و از مواد طبیعی تشکیل شده‌اند که به راحتی در آشپزخانه شما در دسترس میباشند. میتوانید ماسک شکل را با توت خارجی، ماست، زردچوبه، آلوئه ورا، پرتقال، تخم مرغ، بلغور جو دوسر، خیار، آووکادو، پاپایا، عسل یا این که شیر صحیح فرمائید. این ماسک‌ها را به بازه زمانی 20 دقیقه استعمال فرمایید و بسته به نوع پوست خویش یک یا این که دو توشه با آب گرم بشویید و به گذر زمان مجال پوستی قابل انعطاف و براق را ببنید.

آیا پیش از اینً از این ماسک‌های شکل استعمال کرده‌اید؟ تا چه اندازه از سود آن راضی می‌باشید؟ ایده ها خویش را با ما به ما استحضار دهید و تجارب خویش را با ما به اشتراک بگذارید.

دستمال مرطوب دلفین...
ما را در سایت دستمال مرطوب دلفین دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب دلفین, نویسنده : محمد صادقی dolphinwipes بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 14:02